Kurzemes Vārds

04:17 Svētdiena, 17. novembris
LAT RUS

Jums ir iespēja iegādāties laikraksta elektroniskās versijas abonementu (abonementa cena 1 dienai – EUR 0,50, 30 dienām – EUR 6,83).
Lai lasītu avīzi digitālā formātā, Jums jābūt reģistrētam lietotājam! Kā kļūt par reģistrētu lietotāju? VIDEOPAMĀCĪBA

Aizmirsusies parole?

REPLIKA

Vispirms jāvienojas

KIRILS BOBROVS

Mūsu laikraksts vienu reizi jau komentēja situāciju ar radiotranslāciju. Un problēma, šķiet, nav nemaz tik sarežģīta. Taču lasītāji turpina ziņot par dažādām ar šī pakalpojuma kvalitāti un samaksu saistītām domstarpībām. Nesen kārtējā šāda replika bija publicēta rubrikā "Pa drāti vēstī lasītāji" - it kā atnākot meistari, kuri nespēj neko salabot, bet jāmaksā vien ir. Kas par niekiem! Kā gan var piespiest maksāt par nesaņemtu pakalpojumu! Šajā sakarā gribu ieteikt kādu risinājumu. Lai reizi par visām reizēm tiktu skaidrībā! Jāsāk ar līguma slēgšanu. Varu nojaust, ka šādu līgumu tur nemaz nav, jo neviens no neapmierinātajiem radiotranslācijas abonentiem nevarēja nosaukt firmu, kura nodrošina šo translāciju. Šai mīklainajai firmai bez līgumiem, protams, ir vieglāk: neviens neko nevar pieprasīt, neviens nezina termiņu, kad jāierodas izsauktajam montierim, nezina pat telefona numuru, lai pieteiktu bojājumus. Daži grib no rītiem noklausīties himnu, bet to it kā netranslējot. Lūk, tieši tas būtu jāieraksta līgumā, neaizmirstot norādīt arī attiecīgās sankcijas. Un tā tālāk. Jā, es zinu, ka abonentiem var rasties cita veida iebildumi, sak, samaksu par radiotranslāciju ieraksta īres maksas grāmatiņās namu pārvaldēs! Ja par to nav nekas mīnēts dzīvojamo telpu īres līgumā un ja namu pārvaldē nav redzējuši abonenta noslēgto līgumu ar radiotranslācijas firmu, tad šādu maksājumu iekasēšana ir nelikumīga. To droši var svītrot ārā! Tātad, no pašiem abonentiem atkarīga ne vien translācijas kvalitāte, bet pat tās eksistence. Neizpratni izraisa, lūk, kas: kādēļ gan namu pārvaldes, kurām diezgan citu rūpju, uzvēlušas sev plecos vēl vienu skandalozu problēmu.