Kurzemes Vārds

03:03 Otrdiena, 26. maijs
LAT RUS

Jums ir iespēja iegādāties laikraksta elektroniskās versijas abonementu.
(abonementa cena 30 dienām – EUR 7,70)
Lai lasītu avīzi digitālā formātā, Jums jābūt reģistrētam lietotājam! Kļūt par reģistrētu lietotāju!

Aizmirsusies parole?

Nodibināta jauna ostas kompānija

- "Liepāja Bulk Terminal"

Pēteris Jaunzems

Pirms dažām dienām ar desmitvietīgu reaktīvo lidmašīnu Liepājā no Šveices ieradās kompāniju "Transwide Services" un "Liepāja Trans Storage" investori. Viņu brauciena mērķis šoreiz bija ļoti konkrēts un lietišķs - palielināt kravu plūsmu un ieguldījumu apjomus. Tas kļuvis iespējams tādēļ, ka nupat radīta vēl viena ostas kompānija - "Liepāja Bulk Terminal". Tā nodarbosies ar birstošo kravu uzglabāšanu un pārkraušanu. Svarīgi, ka jaunā firma nekonkurēs ar citām. Tā ir uzņēmusies veikt transporta uzdevumus, ko Baltijas valstīs līdz šim vēl neviens uzņēmums nepildīja. Tātad pakalpojumu deficīts šajā jomā būs novērsts. Tagad bija ļoti svarīgi saskaņot jaunā uzņēmuma un jau esošo firmu "Transwide services" un "Liepāja Trans Storage" pienākumus.

Par jaunās kompānijas direktoru ir apstiprināts Jurijs Matvejevs, kurš agrāk strādāja Labības produktu kombinātā un tur uzkrājis nepieciešamo pieredzi darbam ar birstošajām kravām.

Investori no Šveices bija ļoti apmierināti, ka SEZ valde konkursa kārtībā Ziemas ostā piešķīrusi piestātņu nomas tiesības līgumsabiedrībai "Piemare - "Transwide Services " - "Terminal". šis solis pavērs iespējas uzņēmējiem ne tikai palielināt kravu apgrozību ostā, bet ievērojami kāpināt Liepājas kā tranzītostas starptautisko reputāciju. Piestātnēs kravas paredzēts pārkraut lielos apjomos, kas nodrošinās cilvēkiem jaunas darba vietas.

Kā redakcijai teica "Transwide Services" izpilddirektors Aleksandrs Kozlovs, jau šobrīd partneru darbība ostā kļuvusi vērienīga. Kuģi pienāk nepārtraukti, un arī pašreiz Brīvostā tos izkrauj vienlaikus vairākus, bet bija arī tāds brīdis, kad paralēli nācās apkalpot piecus kuģus. Tas dokeriem un kompāniju vadītājiem bija lielisks pārbaudījums un ļāva noskaidrot arī trūkumus darba organizācijā.

Šobrīd arī firmu noliktavas ir sakārtotas tā, ka kravas tur var uzkrāt lielos daudzumos. Tādēļ kļuvis iespējams organizēti veikt to pārvadājumus ar treileriem, kuru uzdevums ir nogādāt pasūtījumu adresātam.