Kurzemes Vārds

07:43 Svētdiena, 25. augusts
LAT RUS

Jums ir iespēja iegādāties laikraksta elektroniskās versijas abonementu (abonementa cena 1 dienai – EUR 0,50, 30 dienām – EUR 6,83).
Lai lasītu avīzi digitālā formātā, Jums jābūt reģistrētam lietotājam! Kā kļūt par reģistrētu lietotāju? VIDEOPAMĀCĪBA

Aizmirsusies parole?

Pirmā sleja

Tikai nepārcensties!

"Kurzemes Vārds" ne reizi vien aicinājis pašvaldības amatpersonas vairāk uzmanības veltīt sabiedrības informēšanai. Ka šajā ziņā nebūt viss nav labākajā kārtībā, pierādīja gan pirmsvēlēšanu laika nemieri Karostā, gan tas, ka pilsētas Būvvaldes organizētā dažādu lielu projektu apspriešana negūst vajadzīgo rezonansi sabiedrībā.

Tomēr taisnības labad jāatzīst, ka vērojama arī cenšanās kaut ko mainīt šajā ziņā. Taču reizēm šī cenšanās jau kļūst par pārcenšanos, bet mētāšanās no viena grāvja otrā, kā zināms, nav tas labākais problēmu risināšanas veids.

Domāju, tas nav nekas slikts, ja daudzdzīvokļu namu īrnieki laiku pa laikam atrod pastkastītē namu pārvaldes izdotu informatīvu biļetenu, kurā publicēti dažādi paziņojumi par remontiem, talkām, sapulcēm, kur skaidrota komunālo maksājumu aprēķināšanas kārtība, sniegti namu pārvaldes amatpersonu un dienestu telefonu numuri un tamlīdzīgi. Tas katrā ziņā ir civilizētāks veids, kā visu nepieciešamo darīt zināmu iedzīvotājiem, nekā lapiņu lipināšana uz namdurvīm (varētu jau būt arī kāds ziņojumu dēlis katrā kāpņu telpā, kur izlikt paziņojumus, nebojājot durvju izskatu). Šā vai tā, bet šādai informatīvai lapiņai ir kaut kāds attaisnojums. Protams, pārspīlēti būtu, ja namu pārvaldes sāktu izdot savus laikrakstus ar krustvārdu mīklām, anekdotēm utt. Galu galā tās nav privāti kantori, visu, arī namu pārvalžu izdevējdarbību, apmaksā namu īrnieki.

Tāpat patērētāji ir tie, kas maksā par pašvaldības uzņēmuma "Liepājas ūdens" aktivitātēm. Pagājušajā nedēļā publicējām šā uzņēmuma apmaksātu reklāmas lappusi, kura, pēc visa spriežot, ievada iedzīvotāju informēšanas kampaņu. Jādomā, ka šī kampaņa ir labi pārdomāta un, kas vēl svarīgāk - ka tā tik tiešām ir nepieciešama. Citādi izskaidrošanas un informēšanas kampaņas rezultāts var būt tāds, ka iedzīvotājiem rodas vairāk jautājumu, nekā skaidrības. Arī "Liepājas ūdens" reklāmraksta sakarībā man radās jautājums - kāpēc šo publikāciju nebija gatavojis uzņēmuma sabiedrisko attiecību speciālists, preses sekretārs vai kā nu sauc cilvēku, kurš saņem algu Dejus kunga uzņēmumā, bet tas bija jādara domes preses sekretāram?