Kurzemes Vārds

15:59 Otrdiena, 16. jūlijs
LAT RUS

Jums ir iespēja iegādāties laikraksta elektroniskās versijas abonementu (abonementa cena 1 dienai – EUR 0,50, 30 dienām – EUR 6,83).
Lai lasītu avīzi digitālā formātā, Jums jābūt reģistrētam lietotājam! Kā kļūt par reģistrētu lietotāju? VIDEOPAMĀCĪBA

Aizmirsusies parole?

Vēstule

Lai palīdzētu autovadītājiem

Nesen "Kurzemes Vārdā" lasīju informāciju par ostas pievadceļa, dzelzceļa izbūvi un Karostas izgriežamā tilta rekonstrukciju. Tilta remonts tik tiešām ir nepieciešams, un rakstā bija teikts, ka remonts sagādās ne mazums satiksmes problēmu autovadītājiem. Bet vai tad tā nav bijis līdz šim? Tiltu izgrieza un satiksmi pa to slēdza diezgan bieži, un ne visiem zināmos laikos. Tad autovadītājs bija spiests apbraukt Karostas kanālu.

Tas, ka nav satiksmes pāri tiltam, skar kā Karostas iedzīvotājus, tā citus pilsētniekus, kuri dzīvo otrā pusē un strādā Karostā. Lai noskaidrotu attālumu starpību dažādos maršruta variantos, ar automobiļa odometru noteicu attālumu no Karostas katedrāles līdz Liepājas domei. Braucot pāri tagad jau sapostītajam tiltam, attālums bija 6,1 kilometrs. No Pilsētas domes līdz katedrālei, braucot pa O.Kalpaka ielu un apbraucot slēgto tiltu pa Cukura ielu, attālums bija – 12 kilometri. Šo maršrutu var izbraukt arī pa citu ceļu. Proti, dome – Zemnieku iela – Cukura iela – katedrāle. Šā maršruta garums ir 9,5 kilometri.

Ar šiem piemēriem gribēju parādīt, ka tad, ja autovadītājs, braucot no pilsētas centra, ir laikus informēts par slēgto Kalpaka tiltu, tad viņš uz Karostu labprātāk izvēlētos maršrutu pa Brīvības un Cukura ielu. Tādējādi, manuprāt, transportam būtu brīvāka kustība pa jau tā pieblīvēto Raiņa un O.Kalpaka ielu, tiktu ieekonomēts braucienā patērētais laiks un degviela. Tieši kur un kādā veidā varētu izvietot šo zīmi – informācijas tablo – autovadītājiem? Domāju, ka vispiemērotākā vieta šādai informācijai būtu Tramvajtilts pāri Tirdzniecības kanālam.

Agris Skutulis