Kurzemes Vārds

23:33 Otrdiena, 21. maijs
LAT RUS

Jums ir iespēja iegādāties laikraksta elektroniskās versijas abonementu (abonementa cena 1 dienai – EUR 0,50, 30 dienām – EUR 6,83).
Lai lasītu avīzi digitālā formātā, Jums jābūt reģistrētam lietotājam! Kā kļūt par reģistrētu lietotāju? VIDEOPAMĀCĪBA

Aizmirsusies parole?

Svētku laikā pietrūkst pastmarku

Kristīne Pastore

Ja citus gadus bijām pieraduši, ka pirms Ziemassvētkiem un Jaungada "Latvijas pasts" apsveikuma kartītes ļauj nosūtīt par akcijas cenu, kas ir zemāka nekā ikdienā, tad šogad pārsteigumu sagādāja tas, ka daudzviet pasta nodaļās nav iespējams iegādāties pastmarkas, un apsveikumi var palikt nenosūtīti.

"Pirms Ziemassvētkiem apstaigāju vairākas pasta nodaļas, un to darbinieces man sirsnīgi atvainojās, ka pastmarku ir pietrūcis, taču tuvākajās dienās sola, ka būšot," "Kurzemes Vārdam" pastāstīja kāda liepājniece. Sazinājāmies ar vairākām pasta nodaļām un uzzinājām, ka pastmarku patiešām trūkstot. Nodaļā, kurā vienudien tās nebija, nākamajā dienā neliels daudzums piegādāts. Bet citā atzinās, ka markas vēl palikušas, taču daudz neesot. Vēl kādā to nebija joprojām.

"Latvijas pasta" Kurzemes reģiona direktore Ineta Trumpeniece šo situāciju komentēja, ka pašlaik uzņēmumā pamazām tiekot ieviesta jauna vadības sistēmas programma, ar kuru pasta nodaļas pieprasa un saņem arī pastmarkas. Diemžēl ieviešot jauno sistēmu, tika pasūtīts mazāk pastmarku, tāpēc arī radies to deficīts.

Kādai citai liepājniecei vairākas stundas nācies veltīt, lai nosūtītu paku meitai uz Īriju. "7.pasta nodaļā bija sabojājies dators, tāpēc mani laipni nosūtīja uz 16.nodaļu," viņa pastāstīja par savām gaitām. "Tur nebija kvīšu, taču kā lielu dārgumu man izsniedza speciālo konvertu, kurā šo kvīti ievieto, un nosūtīja uz pasta nodaļu, kas atrodas lielveikalā "Sala XL" – tajā esot arī kvītis. Bija arī, un labi, ka man jau bija konverts, jo to šajā nodaļā vispār nebija." Sieviete nopriecājās, ka, paredzēdama sarežģījumus, darba vietā pusi dienas bija paņēmusi brīvu, jo pusdienlaikā šo lielo darbu nebūtu paveikusi. Taču īpaši priecīga kundze gan nebija, jo esot jānosūta vēl divas pakas, taču ņemt vēl divreiz brīvu pusi dienas nevēloties. "Ko darīt?" viņa jautāja.

I.Trumpeniece skaidroja, ka šādas situācijas nav pieļaujamas un atvainojās klientei par sagādātajām neērtībām. Viņa solīja tūlīt sazināties ar šo pasta nodaļu vadītajiem, lai trūkumus novērstu.

Viņa pastāstīja, ka no šā gada 19.novembra "Latvijas pastā" ieviestas jaunas veidlapas ar svītru kodu, kas paredzētas sūtījumu pieņemšanas noformēšanai un kuras veido četri paškopējoši eksemplāri. Tagad klientu ērtībām jāizpilda vairs tikai viena veidlapa. Lai saspringtajā svētku laikā būtu mazāk problēmu klientiem un raitāk veiktos darbs pasta nodaļās, I.Trumpeniece aicināja klientus pirms pakas un sīkpakas nosūtīšanas iegriezties pasta nodaļā un palūgt attiecīgo veidlapu, kā arī noskaidrot, ko drīkst un ko nedrīkst sūtīt uz izvēlēto valsti.

Šo informāciju var uzzināt pasta nodaļās, interneta mājaslapā www.pasts.lv vai piezvanot pa bezmaksas informatīvo tālruni 8008001.